Job 374 van 940


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder - Innovatief en groeiend kantoor


Functie

Ben jij op zoek naar een werkomgeving waarin kleine teams de norm zijn en waar informeel en dienend leiderschap hoog in het vaandel worden gedragen? Dan is deze vacature iets voor jou. Ontdek hieronder wat deze dynamische omgeving te bieden heeft.

Deze partner, met een team van 20 medewerkers is op zoek naar een financiële medewerker die het bestaand team mee kan ondersteunen in de dagelijkse werking van het kantoor. Zij bieden hun partners ondersteuning aan van boekhoudkundige ondersteuning, starters adviezen tot KMO begeleiding, en zoveel meer.

Het kantoor bestaat al meer dan 30 jaar en is de loop der jaren uitgegroeid tot een bekende speler in de regio.

Kom jij dit team mee ondersteunen?



Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?

  • Je voert zowel periodieke als jaarlijkse controles uit om de financiële gezondheid van jouw klanten te waarborgen.

  • Je anticipeert op financiële vraagstukken en biedt proactief oplossingen aan.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van je eigen planning en houdt de deadlines voor jouw dossiers nauwlettend in de gaten.

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt minimum een bachelordiploma accountancy-fiscaliteit behaald.

  • Je hebt reeds een 2-tal jaar relevante ervaring in het vak.

  • Je gaat proactief aan de slag bij nieuwe uitdagingen.

  • Je bent een teamplayer, met veel zin om zelfstandig je tanden in dossiers te zetten.

  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Een competitief bruto salaris: €2.000 - €3.000 / maand.

  • Netto onkostenvergoeding van maximaal €250, als extra bovenop het bruto.

  • Een cafetariaplan die jou de mogelijkheid biedt om jouw firmawagen vrij te kiezen.

  • Hospitalisatieverzekering die iedere vorm van medische kosten zal dekken.

  • Maaltijdcheques ter waarde van 8 euro, om altijd te lunchen met de collega's

  • Flexibele telewerkdagen en glijdende kantooruren zorgen voor een goede work-life balance.

  • Maandelijkse teammeetings bieden updates over boekhouding en fiscaliteit.

  • Hyper geautomatiseerde en innovatieve omgeving.

  • De kans om jouw ITAA certificaat te behalen via het kantoor.

  • Binnen de 39 uren/week heb je ook recht op 6 extra ADV-dagen.

Solliciteren